PromosSavedMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Eats / Bali / Badung / Kuta / Legian / Boekan Ramen

Boekan Ramen

Street FoodLegian, Badung
Share via
(9)
2.6/5 (5)

Reviews

Traveloka
TripAdvisor
2.6
Food
3
Ambience
3
Service
3.2
4 Reviews
KM

Kadek M. D. C.

993 Reviews • 13 Photos • A Few Months Ago

3.0

Tempatnya agak kurang nyaman sih. Harga memang murah juga hehe. Apalagi untuk jenis ramen. Rasa makanannya cukup enak. Agak susah kalau mencari parkir untuk mobil


KE

Kevin E.

502 Reviews • A Few Months Ago

3.0

Rasanya sih biasa aja, ga mirip ramen. Tapi tempatnya bolehlah untuk kongkow. Harganya juga cukup terjangkau. Tapi itu penilaianku, selera beda beda. Silahkan coba saja sendiri.


Dina A. N.

Dina A. N.

1506 Reviews • 22 Photos • A Few Months Ago

3.0

Salah satu warung ramen di daerah legian kuta yang cukup terkenal. Menu andalan mereka tuh ramen yang pedes banget gitu. But somehow aku nggak kuat sama pedesnya huhu tapi enak sih


Anugerah D.

Anugerah D.

30 Reviews • 40 Photos • A Few Months Ago

3.0

Sesuai namanta emang rasanya jauh dari rasa ramen, lebih mirip rasa mie rebus aja gtu tapi mienya ngebantu banget karena teksturenya kenyel, kuahnya biasa banget. Harganya 20k terus kalo mau tambah toppingnya 5k per topping.

+-3 more photos

Restaurant Details

Opening Hours
TodayClosed

18.00 - 01.00

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Ramen
  • Japanese

Dietary Restrictions

Info Not Available

Price Range

Price stated is only an estimation.
$< Rp75k/person

Phone Number

Info Not Available

Address

Jl. Dewi Sri No. 21A, Bali, Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

  • Parking
  • Takeaway
Need help?