PromosSavedMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
FlightsHotelsTrainsBus & ShuttleAirport TransferFlight + HotelAttractions & Activities
Bills & Top-up

Please log in to use this member-only feature.

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2

Holland Bakery - Pasar Minggu

BakeryPasar Minggu, Jakarta Selatan
Share via
(12)
4.5/5 (10)
Food
Outside
See all photos

Menu

Reviews

Traveloka
TripAdvisor
4.5
Food
4.5
Ambience
4
Service
4.1
8 Reviews
Agnes C.

Agnes C.

541 Reviews • 7 Photos • A Few Months Ago

4.0

Ke holland bakery ngga terlalu sering beli roti, biasanya yang kita beli justru malah nastarnya. Nastarnya dibentuk memanjang, adonan nya lembut tapi ngga gampang hancur. Isi nanas nya enak, asam manis dan banyak


AJ

Adam J.

1138 Reviews • 7 Photos • A Few Months Ago

4.0

roti sama kue di holland bakery selain banyak macem dan rasanya, rasanya juga emang semua enak, pelayanannya juga baik dan cepat, ditambah lagi sering ada promo kalo beli voucher dari traveloka


Hendy C. C.

Hendy C. C.

595 Reviews • 2309 Photos • A Few Months Ago

4.0

Dimana lagi tempat mencari aneka pastry yang sudah terpercaya sejak dulu sih kalau bukan di Holland Bakery? Walaupun sudah banyak toko lain bermunculan tetapi saya masih setia sama holland bakery

+ more photos
+ more photos
+ more photos
+ more photos

SO

Satrio O.

5047 Reviews • 1 Photo • A Few Months Ago

5.0

Toko roti yang cukup populer, roti disini rata-rata rasa nya enak banget, tekstur nya lembut dan varian rasa roti nya beragam, harga nya cukup affordable, oke lah


Desriani E.

Desriani E.

227 Reviews • 565 Photos • A Few Months Ago

4.0

※ Puding peach coklat Whoa seger ternyata, dimakan pas masih dingin gt kan, coklatnya mantaph.. peachnya besar per slice, vlanya halal ga pake rhum ga terlalu manis tp perpaduan yg klop. gede banget loh ini seloyang udah dapat pisau juga dia 3 lapis ada puding beningnya

+ more photos
+ more photos
+ more photos
+ more photos
1
2
Next

Restaurant Details

Opening Hours
TodayOpen Now

07.00 - 22.00

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Cake

Dietary Restrictions

Info Not Available

Price Range

Price stated is only an estimation.
$< Rp75k/person

Phone Number

+622178845365

Address

Jl. Ragunan Raya No. 26B, Jakarta, Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

  • Takeaway
Need help?