PromosSavedMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Eats / Bandung / Pasirkaliki / Kandang Ayam

Kandang Ayam

Casual DiningPasirkaliki, Bandung
Share via
(17)
3.9/5 (13)
Food
Outside
Other
See all photos

Reviews

Traveloka
TripAdvisor
3.9
Food
3.9
Ambience
3.7
Service
3.7
13 Reviews
Rizmawati

Rizmawati

2317 Reviews • 42 Photos • A few months ago

4.0

Nama tempat makan nya unik dan menu nya di dominasi sama ayam.. rata rata menu nya enak ayam nya crunchy dan gurih tepung nya juga matang nya sempurna.. mantap..


AL

Arifin L. H.

118 Reviews • A few months ago

5.0

Kandang ayam, kandangnya ayam kekinian hehe, rasanya enak kalau dine in, ayam crispy pake saus saus khas internasional, rasanya top, harga juga masih cocok di kantong, penyajiannya cuco pake talenan hehe


Yulvina K. P.

Yulvina K. P.

50 Reviews • 160 Photos • A few months ago

3.0

Tiap liat menunya kandang ayam pengen mulu. Paling gak bisa nolak ayam krispy, kentang, pasta dan cheese sauceeeee... bikin ngiler. Ngomongin soal taste, sauce keju di mac & cheesenya, suka, berasa keju beneran, tapi sayang macnya disajikan dingin, coba ajaaa kalo panas, pasti bakalan lebih enak. Tekstur ayamnya garing diluar tapi dagingnya agak basah gitu ya, kurang suka. Soal harga emang lumayan, irit.

+1 more photos
+1 more photos
+1 more photos
+1 more photos

AR

Anah R.

169 Reviews • A few months ago

3.0

Pas makan disini dapet promo, pelayanannya lama banget gak tau karena bayar pake voucher porsinya dikit jadi agak kecewa gitu ngrasa dibedain pas pake voucher, rasanya biasa aja, mungkin klo mau ksini jangan pake voucher ya


D

Dini

2573 Reviews • A few months ago

5.0

We took our time over the meal and never felt any pressure to vacate our table. On the way back to the hotel we passed this resto, a modern restaurant serving Indonesian food. We tried it the following night and found the food excellent, the service friendly, the value was fantastic! 

1
2
3
Next

Restaurant Details

Opening Hours
TodayOpen Now

11.00 - 23.00

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Western
  • French Fries
  • Fried Chicken
  • Fusion
  • Rice

Dietary Restrictions

Info Not Available

Price Range

Price stated is only an estimation.
$< Rp75k/person

Phone Number

+6287823200600

Address

Jl. Kebon Kawung No. 6-7, Bandung, Indonesia.
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

Info Not Available

Need help?