PromosSavedMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Eats / Jakarta / Jakarta Barat / Taman Sari / Glodok / Kopi Kenangan - Citywalk Gajah Mada

Kopi Kenangan - Citywalk Gajah Mada

Quick BitesGlodok, Jakarta Barat
Share via
4.3/5 (3)

Menu

Reviews

4.3
2 Reviews
Prido

Prido

176 Reviews • 968 Photos • A Week Ago

4.0

Kenangan ini emang ga ada habisnya yaa, apalagi kenangan itu, dan kenangan bersamanya. Iyaa.. kenangan bersama kopi kenangan mantan & Timtam Iced Shaken. Cuma abis lebaran gini kok rasa kopinya jadi makin berasa yaa.. kaya mesen es kopi susu yang less sugar. Padahal engga less sugar loh. Cuma jadi berasa tajem aja ini rasa espressonya. Kalo yang Timtam Shaken ini ga pake espresso, melainkan susu dan ancuran biskuit timtam. Minumannya seger, dan kayanya yaa ini bisa jadi penunda lapar nih. Soalnya banyak banget biskuitnya. Haha ©️prido

+-1 more photos
+-1 more photos
+-1 more photos

Indra M.

Indra M.

393 Reviews • 918 Photos • A Few Weeks Ago

4.0

Outlet Kopi Kenangan terbaru! Lagi ada promo B1G1 sampai tanggal 26 Mei nanti. Saya order “Kopi Kenangan Mantan” seharga 18K saja. Murah, kopinya enak, nagih beuttt, manisnya juga pas, agak creamy, the best deh!

+-3 more photos

Restaurant Details

Opening Hours
TodayClosed

10.00 - 22.00

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Coffee & Tea

Dietary Restrictions

Info Not Available

Price Range

Price stated is only an estimation.
$< Rp75k/person

Phone Number

Info Not Available

Address

Citywalk Gajah Mada, Jl. Gajah Mada No.211, Jakarta, Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

  • Takeaway
Need help?