PromosMy InboxSavedMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Eats / Bekasi / Bekasi Barat / Summarecon Mal Bekasi / Nanny's Pavillon - Summarecon Mall Bekasi

Nanny's Pavillon - Summarecon Mall Bekasi

Special Offer
Casual DiningSummarecon Mal Bekasi, Bekasi
Share via
(8)
4.5/5 (112)
Food
Ambience
Outside
See all photos

Menu


Special Offers from Nanny's Pavillon - Summarecon Mall Bekasi

  • Rp100.000 Voucher

    Booked by 1250 people
    Save 45%
    Rp 100.000Rp 55.000
Download Traveloka App now to start your food adventure!
Learn More

Reviews

Traveloka
TripAdvisor
4.5
Food
4.4
Ambience
4.4
Service
4.3
32 Reviews
Dara D. W.

Dara D. W.

5 Reviews • 9 Photos • A week ago

5.0

Makannya enak banget apalagi nasi gorengnya 👍👍 tempatnya uuga nyaman banget enak kalo buat ngumpul bareng temen temen engga terlalu ramai juga enak deh tempatnya 👍👍

+-1 more photos
+-1 more photos
+-1 more photos

FI

Fitri I. M.

23 Reviews • 2 Photos • A few weeks ago

5.0

Pertama kali makan di nany's pake voucher traveloka. Seperti biasa pilihan banyak dan staff ramah makannya juga enak bisa pilih antara makanan besar dan kecil. Intinya happy selalu lah


AM

Aisha M.

2 Reviews • 3 Photos • A month ago

5.0

Jgn ragu buat beli voucher eats di traveloka, dijamin bisa di gunakan kok. Dan ini kali ke 2 w gunain voucher traveloka. Kalo restoran ini sih yg lebih w suka menu manis nya.. Tapi untuk kali ini nyobain yg berbeda. Selamat menikmati

+-2 more photos
+-2 more photos

Dewi W.

Dewi W.

6 Reviews • A few months ago

4.0

Kemarin makan varian pasta dan cesar salad, rasanya pas-porsinya juga pas, gak lama untuk menunggu makanan sampai. Alhamdulillaah beli voucher makan di traveloka dapat diskon euy 😍


Dian M. W.

Dian M. W.

34 Reviews • 8 Photos • A few months ago

5.0

Sangat mudah di Redeem, tidak di persulit, untuk rasa makanan sudah pasti sangat ok lah.. enak dan kualitas nya yg premium dengan adanya voucher Traveloka jadi bisa makan enak dengan harga lebih murah.. tq Traveloka

+-3 more photos
1
2
3
7
Next

Restaurant Details

Opening Hours
TodayClosed

10.00 - 22.00

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Western
  • Burger
  • Italian
  • Pasta
  • Ribs

Dietary Restrictions

Info Not Available

Price Range

Price stated is only an estimation.
$$Rp75k - 200k/person

Phone Number

+622129572706

Address

Summarecon Mall Bekasi, Lantai Ground, Jl. Ahmad Yani, Bekas,i Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

  • Accepts Credit Card
  • Baby Chair
  • Takeaway
  • Wheelchair
  • WiFi
Need help?