PromosMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
FlightsHotelsTrainsBus & ShuttleAirport TransferFlight + HotelAttractions & Activities
Bills & Top-up

Please log in to use this member-only feature.

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2

Pasta Aja - Kembangan

Casual DiningKembangan, Jakarta Barat
Share via
3.7/5 (3)

Reviews

3.7
Food
3.7
Ambience
3.7
Service
3.7
3 Reviews
YP

Yustycia P.

2274 Reviews • A Few Months Ago

4.0

Spagethi aglio olio disini ounya cita rasa yang khas. Porsinya juga lumayan banyak. Dan membuat saya begitu kenyang. Harganya juga masih terjangkau. Pelayanan oke


YE

Yudhistira E.

3015 Reviews • 4 Photos • A Few Months Ago

4.0

Melihatnya juga sudah tertarik gimana saat bisa mencobanya Tentu jadi pengalaman menyenangkan juga ketika bisa ke sini untuk menikmati aneka olahan pasta yang enak dan berkualitas


Melody U. P.

Melody U. P.

87 Reviews • 311 Photos • A Few Months Ago

3.0

Pasta aja adalah tempat jual pasta dengan harga yang ramah banget di kantong. Pasta yang gw pesan adalah -Spaghetti Aglio Olio Menurut gw agak terlalu plain rasanya. Sebenernya bawangnya cukup wangi, tapi rasanya kurang dapet. Tingkat kematangannya ok yaitu al dente. Tapi dengan harga 19k si cukup worth it pasta satu ini. Toppingnya sendiri ada jamur dan ayam. -Fettuccine Creamy Salted Egg Sekarang lagi jamannya makanan apapun dibikin rasa salted egg. Untuk Fettucinenya sendiri saus salted eggnya bukan ky cream, tapi lbh kayak berkuah gitu. Kalo dimakan kuahnya lumayan berasa salted eggnya, tapi kalo mau enak pas makan fettuccinenya musti disendokin bareng kuahnya baru berasa. Overall tpt ini cukup ok untuk nongkrong bareng temen dan gak bikin kantong jebol.

+-1 more photos
+-1 more photos
+-1 more photos

Restaurant Details

Opening Hours
TodayClosed

16.30 - 22.15

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Italian
  • Pasta

Dietary Restrictions

  • No Pork

Price Range

Price stated is only an estimation.
$< Rp75k/person

Phone Number

+6289637118422

Address

Jl. Raya Kembangan No. 36, Jakarta, Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

  • Parking
  • Smoking
  • Takeaway
Need help?