PromosSavedMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Eats / Jakarta / Jakarta Timur / Kramat Jati / Cililitan / Pusat Grosir Cililitan / Platinum Resto - Pusat Grosir Cililitan

Platinum Resto - Pusat Grosir Cililitan

Special Offer
Casual DiningPusat Grosir Cililitan, Jakarta Timur
Share via
4/5 (19)

Menu

26 more pages

Special Offers from Platinum Resto - Pusat Grosir Cililitan

  • Rp50.000 Voucher

    Booked by 192 people
    Save 15%
    Rp 50.000Rp 42.500
Download Traveloka App now to start your food adventure!
Learn More

Reviews

3.9
Food
4
Ambience
3.8
Service
4.1
19 Reviews
RS

Riri S.

14 Reviews • 1 Photo • A few days ago

3.0

Tempatnya sempit banget, kurang cozy, pelayanan agak lama,lelet,apalagi kalo udh penuh!!!! Rasa makanan biasa ajaaaaaaa, kurang begitu enak, kurang rekomen jujur


CA

Chiko A.

1069 Reviews • 9 Photos • A few months ago

4.0

Pesen Wagyu steaknya seharga 85rb saja. Bumbunya enak yg bbq maupun mushroom. Menunya beragam dan variatif, harganya juga terjangkau. Pelayanan cukup baik dan ramah


DM

Dewi M.

9 Reviews • A few months ago

4.0

Minggu Kmren pas ad promo 60% ksna bareng kluarga, tmpatnya enak dan sempet bingung sih tapi pelayannya smua ramah dan gak d persulit meskipun kita semua pake voucher. Tapi platinum pgc dan terima kasih traveloka sering promonya ya aseliii manjain planggan bgd hehe


A

Aly

46 Reviews • 9 Photos • A few months ago

4.0

Enaknya makan di platinum itu adalah free snack sebelum makanan tiba. Pilihan makanan juga banyak dan sepertinya menarik untuk dicoba semua


R

Ryaneste

7 Reviews • 3 Photos • Last year

3.0

Pesen wagyu, bumbunya biasa aja ga ada yg spesial,sensasi daging pecah saat digigit,pesen nasi Hainan, nasi kok berasa apek, entah emang gitu atau saya yg gak tahu, minuman biasa aja

1
2
3
4
Next

Restaurant Details

Opening Hours
TodayClosed

10.00 - 22.00

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Western
  • Fried Rice
  • Indonesian
  • Oxtail Soup
  • Fish and Chips
  • Steak
  • Asian
  • Coffee & Tea

Dietary Restrictions

Info Not Available

Price Range

Price stated is only an estimation.
$$Rp75k - 200k/person

Phone Number

+622130019178

Address

Pusat Grosir Cililitan, Jl. Mayjen Sutoyo No.76, Jakarta, Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

  • Accepts Credit Card
  • Accepts Reservation
  • Baby Chair
  • Takeaway
  • WiFi
Need help?