PromosMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
FlightsHotelsTrainsBus & ShuttleAirport TransferFlight + HotelAttractions & Activities
Bills & Top-up

Please log in to use this member-only feature.

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2

RM. Bebek Songkem H. Ahmad

Casual DiningRungkut, Surabaya
Share via
4/5 (9)

Reviews

4
Food
4.1
Ambience
3.9
Service
3.7
9 Reviews
Y

Yuswanto

1 Review • A Few Months Ago

5.0

UUUEEENNNAAAKKK TENAN PUEDES POLL Ayam dan Bebeknya MANTABS Klo ke Surabaya jangan lupa makanan ini, meskipun aslinya dari pulau madura tapi yg disini rasanya sama


WA

Winata A. F. A.

9 Reviews • A Few Months Ago

3.0

Pelayanan cepet sih tapi sepertinya tidak fresh atau kurang panas kalo manasin, jadi kurang nendang rasanya. Lokasinya semi outdoor. Untuk pembayaran debit, kasirnya nggak ngerti gimana cara pakainya, sayang sekali.


SO

Satrio O.

5047 Reviews • 1 Photo • A Few Months Ago

4.0

Salah satu bebek goreng yang enak nih dengan rasa gurih yang pas dan tekstur nya pun tidak alot, sambal nya juga mantap, varian menu nya cukup beragam, recommended


JN

Jessica N.

3 Reviews • A Few Months Ago

1.0

Saya harus menunggu lama sekali karena pemilik tidak mau menerima voucher saya karena dia bilang sudah tidak bekerja sama lg!!!!!!!padahal voucher saya belum exp..saya datang ke sana 25 nov 2018 dan voucher saya exp 9 Des 2018


JM

Jawa M. I. P.

7 Reviews • A Few Months Ago

5.0

Bebeknya mantap disini.enak dan empuk.. pokoknya gak rugi deh meskipun pake voucher. . Bebek songkemnya itu bikin nagih banget .. kalau gak percaya coba aja sendiri

1
2
Next

Restaurant Details

Opening Hours
TodayOpen Now

10.30 - 22.30

SHOW MORE

Dishes & Cuisines

  • Rawon
  • Duck
  • Indonesian
  • Fried Chicken
  • Java

Dietary Restrictions

  • No Pork

Price Range

Price stated is only an estimation.
$< Rp75k/person

Phone Number

+6281852694011

Address

Jl. Dr. Ir. Haji Soekarno No.102, Surabaya, Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

  • Parking
  • Takeaway
Need help?