PromosSavedMy Booking
IDR
Pay
Payment

Login to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
Log In

Log in to your account

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2
FlightsHotelsTrainsBus & ShuttleAirport TransferFlight + HotelAttractions & Activities
Bills & Top-up

Please log in to use this member-only feature.

No account yet?
Register
Or log in with:
Facebook
Google

Verification Needed

We noticed that you are using a new device. As such, you need to verify your account. Please select the intended destination for your verification code:

1
2

Warung Modus

Casual DiningDenpasar Selatan, Denpasar
Share via
(9)
4.2/5 (5)

Reviews

Traveloka
TripAdvisor
4.2
Food
4.2
Ambience
3.8
Service
4
5 Reviews
DA

Dian A.

198 Reviews • A Few Months Ago

4.0

Suasananya nyaman jadi cocok buat nongkrong sama temen-temen.pilihan menu cukup oke,harga lumayan,lokasi oke,parkir juga ngga susah banget.sekali-sekali nongkrong disini okelah


KM

Kadek M. D. C.

993 Reviews • 13 Photos • A Few Months Ago

4.0

Sering dengar juga ini tempat makan, makanya mutusin buat nyobain makanan disini hehehe. Well, tidak terlalu menyesal kok hee. Harga makanan standar sesuai dengan porsi yang disajikan, tetapi rasanya agak kurang


Ai

Ai

836 Reviews • A Few Months Ago

4.0

Untuk tempatnya lumayan cozy untuk hangout atau ngobrol bawa teman-teman. Atau mau buat kerjaan produktif juga tempatnya lumayan representatif. Makanan juga enak. Menunya kalau bisa ditambah variannya. Tapi overall pelayanan udah oke banget :)


Dela R.

Dela R.

10 Reviews • 10 Photos • A Few Months Ago

4.0

Menu yang sering banget aku pesen disini ,nama menu nya nasi ayam cabe garam ,untuk rasa enak sih ,porsinya juga banyak ,sejauh ini gak pernah kecewa sama makanan-makanan disini

+-3 more photos

IG

I G. A. D. S.

15 Reviews • A Few Months Ago

5.0

Makanannya enak , porsinya lumayan , cuma pilihan menunya yang kurang banyak hmm , tempatnya asik apalagi klo buat kumpul sama keluarga atau temen enak juga buat tugas karna free wifi hehe

Restaurant Details

Opening Hours

Info Not Available

Dishes & Cuisines

  • Western
  • Asian

Dietary Restrictions

Info Not Available

Price Range

Info Not Available

Phone Number

Info Not Available

Address

Jl. Merdeka No. 108, Denpasar Indonesia
SHOW DIRECTIONS

Other Facilities

Info Not Available

Need help?