Search

Christine Salon

Christine Salon, Jl. Margasatwa Raya, RT.6/RW.1, Ragunan, Ps. Minggu, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12550, Indonesia
Show Map
Open | Wed, 09:30-20:00
See Opening Hours

9.5

Excellent

From 10 reviews

Show Map

Cilandak, South Jakarta
Starts from

S$ 12.80

S$ 25.74
Find Treatment

What You'll Experience

Percantik diri Anda dengan perawatan rambut dan bulu mata di Christine Salon
Coba perawatan keratin untuk mendapatkan rambut lembut seperti sutra
Warnai rambut Anda dengan bermacam teknik, seperti ombre, balayage, dan highlight
Lakukan reservasi melalui telepon untuk menikmati perawatan di hari yang sama

Contacts, Facilities, Service Languages, and More

What People Say

May D. J.

10.0

/10
Dari baru dateng orangnya udah ramah banget sih. Karyawannya juga ramah-ramah, lucu juga. Dan pengerjaan treatmentnya bener-bener telaten, pelan-pelan, dan rapi banget. Hasilnya juga sangat memuaskan banget. Bagus banget. Yang tadinya rambut aku gak karuan, jadi rapi banget sekarang

Nanda A.

10.0

/10
Bagus banget pokoknya. Cuman karyawannya aja judes-judes, jadi mau lanjut buat ke yang lainnya agak males. Tapi top kok

Rully V. P.

10.0

/10
Gak nyesel, dan pastinya bakal balik lagi ke sana

Available Ticket(s) for You

Location Details

Christine Salon, Jl. Margasatwa Raya, RT.6/RW.1, Ragunan, Ps. Minggu, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12550, Indonesia
Show Map
Contact Partner:
+6281311208204

Frequently Asked Questions

How much do Christine Salon ticket cost?
The ticket price for Christine Salon start from S$ 12.80. Visit this page to see more information about Christine Salon pricing
When is Christine Salon open?
Christine Salon open at 09:30-20:00. For more information on operational days and hours, please find more on this page.
Where is the details location of Christine Salon?
Christine Salon is located at Christine Salon, Jl. Margasatwa Raya, RT.6/RW.1, Ragunan, Ps. Minggu, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12550, Indonesia. Visit this page for guidance on how to get to Christine Salon.
What are some similar places like Christine Salon that can be found in Cilandak?
Similar places like Christine Salon that can be found in Cilandak are Kokuo Reflexology Melawai, Bersih Sehat Pondok Indah, dan Gorjes Salon Lotte Avenue.

General Information

Ticket Price
Starting from S$ 12.80.
Opening Hours
09:30-20:00.
Address
Christine Salon, Jl. Margasatwa Raya, RT.6/RW.1, Ragunan, Ps. Minggu, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12550, Indonesia.
Category
Spa & Relaxation