Promosi Jadi Rakan KamiSimpanTempahan Saya
MYR

Log masuk ke akaun anda

Belum ada akaun?
Daftar
Atau log masuk dengan:
1
2
  1. Hostel
  2. Malaysia(9,559 Hostel)
  3. Melaka(652 Hostel)
  4. Bandaraya Melaka(604 Hostel)
  5. Pusat Bandar Melaka(419 Hostel)
  6. The Bunk by Olive

The Bunk by Olive

Hostel
49-M Level 1, Jalan Ong Kim Wee, Pusat Bandar Melaka, Bandaraya Melaka, Melaka, Malaysia, 75300
COMMON_SPACE The Bunk by Olive
LOBBY The Bunk by Olive
LOBBY The Bunk by Olive
LOBBY The Bunk by Olive
LOBBY The Bunk by Olive
Lihat Semua Gambar
Traveloka
8.9 Mengagumkan

Daripada 85 ulasan

Kemudahan
AC
Parkir
See More Facilities
Dapatkan carian lebih pantas dengan menggunakan tapisan




Ulasan Pengguna Traveloka

Berdasarkan 85 ulasan

8.9
Mengagumkan
Hebat
42
Bagus
38
Memuaskan
1
Biasa
4
Teruk
0
Kebersihan
Keselesaan
Hidangan
Lokasi
Perkhidmatan
Tunjuk ulasan yang menyebut tentang...
wh
wahyu h.
9 Ulasan
8.5
/ 10
8.5
12 Dis 2018
Kembara Beg Galas

Suka ulasan ini?

R
Rahma
8 Ulasan
8.4
/ 10
8.4
12 Ogs 2018
Kembara Beg Galas

Suka ulasan ini?

el
enggar l.
2 Ulasan
7.2
/ 10
7.2
22 Apr 2018

Suka ulasan ini?

wf
wardatul f. b. M. k.
1 Ulasan
8.5
/ 10
8.5
22 Mac 2018
Percutian keluarga
OK, memuaskan, bersih, teratur, kemas.

Suka ulasan ini?

Diterjemahkan oleh Google
LP
Lien P.
8 Ulasan
8.5
/ 10
8.5
06 Ogs 2019
Kembara Beg Galas
Bilik selesa. Ruang comel. Walau bagaimanapun, anda perlu berjalan 10 'untuk Jonker Walk dan 15' untuk mencapai tarikan terkenal. Secara umum, ia berada dalam jarak berjalan kaki ke titik pusat. Bonus dalam perjalanan dengan restoran Hainanese yang sangat lazat.
Translated by Google Icon

Suka ulasan ini?

MI
Muhammad I. B. J.
4 Ulasan
9.1
/ 10
9.1
05 Ogs 2019
Kembara Beg Galas
Lokasi baik, bilik menyenangkan. Hanya agak sukar untuk melihat asrama. Mungkin mereka perlu meletakkan papan tanda yang lebih besar.
Translated by Google Icon

Suka ulasan ini?

MARIO D. S.
12 Ulasan
9.7
/ 10
9.7
01 Ogs 2019
Kembara Beg Galas
Tempat strategik, bilik-bilik juga bersih, malangnya asrama ini ditutup Ogos ini, walaupun tempat itu bagus.
Translated by Google Icon

Suka ulasan ini?

LM
Lidya M. S.
2 Ulasan
9.4
/ 10
9.4
13 Jun 2019
Kembara Beg Galas
Saya pergi bersendirian dari Indonesia di Melaka, kemudian menemui asrama murah ini. Bilik-bilik adalah hanya beberapa, tetapi kemas, bersih dan selesa. Lokasi betul di pinggir jalan dan mudah mencari makanan. Tandas bersih, sabun dan syampu yang ada, boleh meminjam pengering rambut juga. Penghawa dingin sejuk. Terdapat hanya satu kekurangan, tiada loker, tetapi CCTV di setiap sudut, jadi saya merasa selamat, pengawal sangat ramah.
Translated by Google Icon

Suka ulasan ini?

Ika M. A.
4 Ulasan
9,1
/ 10
9,1
10 Mac 2019
Kembara Beg Galas
Ia bersih dan mudah untuk mendaftar masuk dan checkout tetapi tidak ada penyambut tetamu 24 jam jadi ia agak menyeramkan
Translated by Google Icon

Suka ulasan ini?

VT
Viit T. V.
6 Ulasan
6,0
/ 10
6,0
08 Mac 2019
Kembara Beg Galas
Lokasi agak sukar untuk dilihat kerana atendan kecil dan penanda tidak dapat dilihat olehnya, ia mesti menjadi perhatian. Resepsionis itu tidak mesra, senyuman pelit.
Translated by Google Icon

Suka ulasan ini?

An icon button
1
2
3
...
5
An icon button
Sebagai sebahagian daripada rancangan pemulihan ekonomi jangka pendek yang diumumkan oleh Perdana Menteri Malaysia, tidak akan ada Cukai Pelancongan yang dikenakan dari 1 Julai 2020 hingga 30 Jun 2021 untuklihat lagi
Keterangan Hotel
Masa Daftar Masuk dan Daftar Keluar

Daftar masuk: Dari 15:00
Daftar keluar: Sebelum 12:00

Untuk memenuhi pasaran pelancong yang datang ke Melaka terutamanya semasa cuti umum dan sekolah, The Bunk by Olive bersedia untuk menjadi penyedia penginapan yang baik untuk penginapan jenis ekonomi ketika anda berada di bandar ini. Ini pasti akan menarik pelancong tunggal yang membawa backpack sendiri, namun ianya juga terpakai jika anda hanya datang ke Melaka untuk meluangkan masa berkualiti dengan keluarga dan rakan-rakan anda atau jika anda dalam perjalanan perniagaan di sekitar bandar. Asrama satu bintang ini berdiri dengan bangga bersama-sama premis lain di alamat 49-M Level 1, Jalan Ong Kim Wee, Melaka City Centre, Melaka City. Memandangkan hakikat bahawa asrama itu sangat dekat dengan kawasan bandar, anda boleh menjangkakan penginapan yang menarik disebabkan oleh fakta bahawa ia adalah mudah untuk pergi sekitar bandar, sama ada dengan berjalan kaki atau dengan menaiki bas atau teksi tempatan dan perkhidmatan perkongsian perjalanan untuk bersiar-siar di sekitar Melaka.

Bagaimana untuk ke The Bunk by Olive

Untuk bermula, untuk sampai ke Melaka, anda boleh memandu, mengambil bas atau menaiki kapal terbang. Jika anda memandu dari Kuala Lumpur, perjalanan ke asrama akan mengambil masa kira-kira 1 jam 55 minit. Masa ketibaan ini mungkin berbeza-beza bergantung kepada faktor-faktor seperti keadaan lalu lintas dan cuaca semasa. Pengunjung juga harus mempertimbangkan hakikat bahawa industri pelancongan Melaka adalah sangat kukuh dan negeri ini akan sentiasa sibuk dengan pengunjung, yang akan menjejaskan masa perjalanan anda juga. Sekiranya anda menggunakan bas, anda akan diturunkan di Melaka Sentral, iaitu terminal bas utama di bandaraya ini. Dari terminal, perjalanan ke asrama akan mengambil masa kira-kira 10 minit menggunakan teksi atau aplikasi perkongsian perjalanan. Jika anda menaiki kapal terbang, anda akan mendarat di kompleks terminal Lapangan Terbang Antarabangsa Melaka. Dari sana, jarak ke asrama adalah kira-kira 8 kilometer, maka ia akan mengambil kira-kira 15 minit untuk sampai ke asrama. Untuk menjadikannya mudah untuk mencari The Bunk by Olive, terdapat beberapa mercu tanda terkenal dan tempat-tempat tarikan pelancong yang dapat anda lihat untuk membantu pencarian anda. Mercu tanda yang tersebut adalah Pasar Malam Jonker Street dan Tokong Cheng Hoon Teng, kedua-duanya berada dalam jarak dua kilometer atau kurang dari asrama.

Pilihan Bilik di The Bunk by Olive

Terdapat sejumlah lima jenis bilik utama yang disediakan untuk semua tetamu yang memutuskan untuk menginap di The Bunk by Olive untuk semalaman bergantung pada kekosongan penginapan dan ianya adalah 6-Bed Dormitory, Triple Room with Shared Bathroom, Quadruple with Shared Bathroom, Septuple Room with Shared Bathroom dan Deluxe Family Room. Di dalam bilik ini disediakan kemudahan dalam bilik asas yang disediakan dengan baik di semua bilik termasuk penyaman udara, kipas, kelengkapan mandi, tuala, bilik mandi berkongsi, pengering rambut, almari, kemudahan menyeterika dan sambungan Wi-Fi. 6-Bed Dormitory adalah bilik 16 meter persegi yang akan menyediakan tiga katil dua tingkat, dengan variasi bilik wanita dan campuran dengan pemandangan menghadap jalan atau bandar. Triple Room with Shared Bathroom dan Quadruple with Shared Bathroom adalah jenis bilik 6.3 meter persegi dengan Triple Room with Shared Bathroom yang akan menyediakan satu katil dua tingkat atau satu katil futon dan yang kemudiannya akan menyediakan dua katil dua tingkat. Septuple Room with Shared Bathroom adalah bilik 13 meter persegi yang akan menyediakan tiga katil dua tingkat atau satu katil futon, manakala Deluxe Family Room adalah bilik 16 meter persegi yang akan menyediakan sejumlah 7 katil dua tingkat.

Restoran dan Kafe di The Bunk by Olive

Tatkala jam terus berdetik dan waktu makan semakin dekat, para tetamu perlu menjangkakan untuk menikmati sarapan, makan tengahari atau makan malam di luar kerana hotel ini tidak mempunyai sebuah restoran di premisnya, yang sememangnya normal jika diambil kira saiz premis yang tersebut. Namun usah risau, kerana dalam jarak beberapa kilometer dari asrama juga, terdapat beberapa restoran yang baik yang menyajikan pelbagai hidangan tempatan yang akan lebih daripada cukup bagi para tetamu untuk menjamu selera seperti penduduk setempat di Melaka.

Kemudahan dan Aktiviti di The Bunk by Olive

Sebagai asrama yang dinilai dengan baik di sekitar kawasan itu, terdapat beberapa kemudahan dan perkhidmatan yang sedia digunakan oleh tetamu semasa daftar masuk mereka, antaranya termasuk meja depan dengan kakitangan berbilang bahasa, jarak berdekatan dengan kemudahan dan kedai perbankan, simpanan bagasi, kotak deposit keselamatan, tempat letak kereta dengan bayaran tambahan, bilik bebas rokok dan akses internet melalui Wi-Fi dan LAN awam.

Tempat Menarik berhampiran The Bunk by Olive

Straits Chinese Jewelry Museum Melaka -Terletak di Jalan Tun Tan Cheng Lock yang hanya kira-kira lima minit dari asrama dengan memandu, ia ditempatkan di sebuah bangunan warisan yang merangkumi budaya unik Peranakan/Baba Nyonya. Dengan pemandu pelancong yang mesra untuk membantu anda menavigasi di sekitar muzium, anda boleh memilih antara bahasa Inggeris atau bahasa Cina untuk bersiar-siar di muzium ini. Kebanyakan pameran di sini adalah perabot dan perhiasan dari orang-orang Peranakan yang terdahulu, menjadikannya lebih mudah bagi pengunjung untuk melihat sekilas pandang kekayaan budaya Peranakan.

Baca Lebih Lanjut
Polisi Hotel
Polisi hotel belum tersedia.
Kemudahan
  • Pengangkutan
    • Parkir yang selamat
  • Umum
    • Penyaman Udara
  • Kemudahan Umum
    • Peti keselamatan
  • Kemudahan Dalam Bilik
    • Seterika
      Penafian: Adalah tanggungjawab hotel untuk memastikan semua gambar adalah tepat. Traveloka tidak akan bertanggungjawab atas sebarang gambar yang tidak tepat.
      Perlu Bantuan?