Search
Xperience/Indonesia/Jakarta/West Jakarta/Kalideres/Pegadungan/Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N

Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N

Flaurent Salon Spa Sunrise Garden, Jl. Surya Utama III, RT.3/RW.5, Kedoya Utara, Kb. Jeruk, Kota Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 11520, Indonesia
Show Map
Open | Sun, 09:00-17:00, 09:00-17:00
See Opening Hours
See All Photos

8.3

Good

From 17 reviews

Show Map

Kalideres, West Jakarta

Sold Out

Discover More

What You'll Experience

Enjoy a value voucher worth IDR 100,000 at Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N
Enjoy a variety of luxurious hair treatments
All treatments are performed by trusted and professional therapists
Choose from a variety of treatments such as hair creambath, balayage and many more

After a long day, there's no better way than to relax and unwind at a place where you can find the beauty treatment you need! Flaurent Salon offers a variety of treatments for the busy modern woman. Enjoy luxurious hair treatments, all done by trusted and professional therapists. Choose from a variety of treatments such as balayage, highlights, hair creambath, and many more. Sit back, relax, and let Flaurent Salon Spa pamper you!

Contacts, Facilities, Service Languages, and More

What Travelers Say

See All Reviews
Profile Picture

Wanda S.

Reviewed 237 week(s) ago

10

/10
Pegawainya ramah dan hasil cat balayage-nya bagus banget!

Overall Ratings & Reviews

Traveloka (17)

8.2
Very Good

From 17 reviews

Provided by travelers on
Sort by
Most Recent
Format
With Text
Preferences
All Ratings, All Language

Traveler Reviews

Number of reviews per page
20
40
Filliosophia

10.0

/10

Reviewed 213 week(s) ago

During the PSBB period, the health protocol was carried out, the aunt was very friendly, the employees were patient, the service was ok, everything was great. thank you
Translated by Google Icon

Find this review helpful?

fensi

10.0

/10

Reviewed 232 week(s) ago

Always my fav for hair treatment & coloring

Find this review helpful?

Profile Picture
Wanda S.

10.0

/10

Reviewed 237 week(s) ago

Pegawainya ramah dan hasil cat balayage-nya bagus banget!

Find this review helpful?

tjeng j. h.

5.0

/10

Reviewed 237 week(s) ago

Servisnya sdh agak jelek ya. Aku cat rambun ga dikah penutup telinga. Akibatnya telinga aku kena cat pipiku jg. Rasanya perih dan gatal. Akhirnya aku marah. Dan baru deh dibersihin telingaku dan dikasih penutup telinga. Servis di salon anda kasar. Mulai agak ngawur. Mungkin krn ownernya sdh kebanyakan buka cabang tdk terkontrol yg kerja.
Read More

Find this review helpful?

fensi

9.0

/10

Reviewed 250 week(s) ago

I'm their loyal customer got best result with affordable price! Keep improving the service!

Find this review helpful?

tjeng j. h.

9.0

/10

Reviewed 251 week(s) ago

Buat cet akar dan pedi habis 2 voucher. Ya lumayan lah hemat.

Find this review helpful?

Veronika M. C.

10.0

/10

Reviewed 255 week(s) ago

Happy in flaurent salon...

Find this review helpful?

santi t.

6.0

/10

Reviewed 261 week(s) ago

Salon model jaman dulu dengan karyawan yang sangat banyak. Saran saya bisa langsung pake voucher tanpa harus reservasi. Salon juga tidak ada daftar harga jadi susah kalau kita mau tanya harga terus apalagi kalau pake voucher lebih ribet harus tanya-tanya dulu. Saran saya kalau mau beli voucher ini kalau pas promo discount 50% boleh lah dibeli. Tapi kalau cuma disc 10-15% mendingan langsung datang ke salon aja dan engga usah beli voucher.
Read More

Find this review helpful?

tjeng j. h.

8.0

/10

Reviewed 262 week(s) ago

Cat rambut lama banget tapi hasilnya ok. Pegel banget 3.5 jam baru kelar itupun ga blow langsung gue ngacir

Find this review helpful?

tjeng j. h.

8.0

/10

Reviewed 263 week(s) ago

Creambath kurang tenaga.seperti dielus2 doang. tapi kalau pedi aku suka. Cukup bersih. Creambath ama pedi pas 100rb jadi lumayanlah promo traveloka

1 people find it helpful

Lily

5.0

/10

Reviewed 284 week(s) ago

Saat di kasir ownernya bilang untuk voucher traveloka harus reservasi dulu H-1 dan mukanya keliatannya tidak senang. Saya kecewa sekali dengan attitude ownernya itu.

1 people find it helpful

Febriana V.

5.0

/10

Reviewed 285 week(s) ago

Saya dapat pengalaman yang tidak menyenangkan waktu hair coloring. Saya dihandle sama 2 pegawai, yang pertama baru cat sebentar rambut saya ditinggal sekitar 30menit. Bisa bayangin dong cat rambut ditinggal (resiko cat jadi gak rata). Akhirnya pegawainya balik, saya tanya abis dari mana dia jawab habis keringin rambut tamu lain. Dan benar cat rambut saya jadi gak rata. Mereka nutupin dengan ditimpa lagi. Begitu sampai di rumah saya liat ada setumpuk rambut yang catnya gak rata. Jujur saya kecewa banget.
Read More

Find this review helpful?

siauw i.

8.0

/10

Reviewed 292 week(s) ago

Kesono pas lagi rame salonnya, kebanyakan dicuekin, terus capsternya ada jutex, nanya kok malah jawabnya kayak kita gak bayar, pengen dikriting aja tuh mulut. Lupa namanya siapa waktu itu

Find this review helpful?

liliana m.

8.0

/10

Reviewed 308 week(s) ago

Bagus pokoknya

Find this review helpful?

Number of reviews per page
20
40

Location Details

Flaurent Salon Spa Sunrise Garden, Jl. Surya Utama III, RT.3/RW.5, Kedoya Utara, Kb. Jeruk, Kota Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 11520, Indonesia
Show Map
Contact Partner:
+6202154374288

Frequently Asked Questions

When is Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N open?
Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N open at 09:00-19:00. For more information on operational days and hours, please find more on this page.
Where is the details location of Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N?
Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N is located at Flaurent Salon Spa Sunrise Garden, Jl. Surya Utama III, RT.3/RW.5, Kedoya Utara, Kb. Jeruk, Kota Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 11520, Indonesia. Visit this page for guidance on how to get to Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N.
What are some similar places like Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N that can be found in Kalideres?
Similar places like Flaurent Salon Citra Garden 2 Blok N that can be found in Kalideres are Kakoto Reflexology & Massage, Irwan Team Central Park, dan Bersih Sehat Puri Kencana.

General Information

Opening Hours
09:00-19:00.
Address
Flaurent Salon Spa Sunrise Garden, Jl. Surya Utama III, RT.3/RW.5, Kedoya Utara, Kb. Jeruk, Kota Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 11520, Indonesia.
Category
Spa & Relaxation