RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Apartments
7.1
Convenient
From 6 verified guests reviews
In the Area
See Map
19 Avenue Apartments, Daan Mogot Road, RT.003/RW.002, Kebon Besar, Tangerang City, Banten, Indonesia, Cengkareng, Jakarta Barat, Jakarta, Indonesia, 15122

Main Facilities

Read More
AC
WiFi
Staying at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room is a good choice when you are visiting Daan Mogot. WiFi is available within public areas of the property to help you to stay connected with family and friends.
Read More

What's around RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Discover More Places
19 Avenue Apartments, Daan Mogot Road, RT.003/RW.002, Kebon Besar, Tangerang City, Banten, Indonesia, Cengkareng, Jakarta Barat, Jakarta, Indonesia, 15122
Lobby RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room
Others 2 RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Discover More About RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Location


Staying at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room is a good choice when you are visiting Daan Mogot.

The apartment has a very good location, also near the Soekarno Hatta International Airport (CGK), which is only 4.77 km away.

This apartment is very easy to find since it is strategically positioned close to public facilities.

About RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room is highly recommended for backpackers who want to get an affordable stay yet comfortable at the same time.

For you, travelers who wish to travel comfortably on a budget, RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room is the perfect place to stay that provides decent facilities as well as great services.

From business event to corporate gathering, RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room provides complete services and facilities that you and your colleagues need.

Have fun with various entertaining facilities for you and the whole family at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room, a wonderful accommodation for your family holiday.

RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room is the smartest choice for you who are looking for affordable accommodation with outstanding service.

WiFi is available within public areas of the property to help you to stay connected with family and friends.

RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room is a apartment with great comfort and excellent service according to most apartment's guests.

Staying at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room will surely satisfy you with its great hospitality and affordable price.

All facilities in RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Lobby RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room
Lobby
Others RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room
Others

General

  • AC
  • Non-smoking room

In-room Facilities

  • Shower
  • TV

Connectivity

  • Free WiFi

Public Facilities

  • WiFi in public area

Accommodation Policy & General Information in RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Important Note
Planning to check in outside the check-in time (such as early morning or late in the evening)? You can arrange it directly with the property!

Check-in/Check-out Time

Check-in:
14:00 - 23:59
Check-out:
01:00 - 12:00

Contact Accommodation Before Arrival

Guests should contact hotel 1 day(s) prior to arrival

General Check-in Instructions

Check In Meeting Point At Customer can contact PIC regarding meeting point

General Information

Popular Facilities
AC, WiFi
Check-In / Check-Out Time
14:00 - 23:59 - 01:00 - 12:00

Frequently asked question in RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

What are available facilities at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room?
There are top facilites at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room such as AC, WiFi. (some may require extra charges)
What is normal check-in & check-out time at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room?
The standard check-in time at RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room is starting from 14:00 - 23:59 while the latest check-out time is at 01:00 - 12:00

More Reviews from Other Guests in RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Overall Rating & Reviews

From NaN verified guests reviews
7.1
Convenient
Fantastic
1
Very Good
2
Satisfying
0
Average
3
Poor
0
Cleanliness
Comfort
Meal
Location
Service
Sort by
Most Helpful
Category
See all reviews
Language
English
Show Reviews with Photos
W***N
This is a guest profile.
5
/ 10
17 Mar 2024
Nginep di sini bener-bener di luar expektasi, foto dan realnya beda banget. Pas check-in bingung sekali karena tidak ada orang di tempat kantor property-nya itu. Terus pas masuk ke wilayah apaartnya itu emang gelap banget dan kaya gak ke urus, basement nya juga banyak kendaraan yang udah berdebu jadi kaya gapernah di pake gitu. Terus liftnya juga agak gelap. Lorong menuju kamarnya gelap banget, kaya film horor. Masuk ke kamarnya terus cek cek, AC yang nyala di satu kamar aja. AC ruang tamu mati. Kamar pertama nya seprainya ke gulung gitu kaya hak di prepare, terus tv remotnya gak nyala. Jadi makin sepi banget aja gitu. Terus di kamar mandi air kotor dan gelap. Sampe cebok pake air mineral huhu. Seprai kotor seperti tidak pernah ganti. Hordeng rusak. Pokoke horor sepanjang disitu dan gamau kesitu lagi.
Read More

2 liked this review

AZ
Ahmad Z.
Staycation
4.8
/ 10
26 Dec 2023
Pengalaman nginep terburuk ya di sini. Di aplikasi ga ada keterangan ada kendala atau apa jadinya saya pesen karena keliatannya bagus ya, pas saya dateng dikasih tau kalo air lagi mati dan kondisi udah malem saya capek butuh istirahat stafnya sih ngasih tau kalo mau tetep nginep nanti diisi air pake galon nah, trus kita dikasih lah itu kamar pas masuk ke kamar gila itu kamar ga layak huni sangat kotor mungkin lebih cocok buat hewan kali ya. Trus saya turun pengen minta refund dan ternyata stafnya ngomong kalo salah kamar dan yaudah karena saya capek saya cek lah kamar kedua untungnya tu kamar bagus lumayan lah buat tidur walaupun mandi pake air seadanya tanpa bak mandi atau ember cuma pake gayung minta bak ngomongnya masih dicari dampe saya cekout ga dateng itu bak. Terima kasih atas pelayanan yang sangat buruk 🙏🏼.
Read More

2 liked this review

An icon button
1
An icon button

Ready to make up your mind?

Book Your Stay Now
Others 4 RedLiving Apartemen 19 Avenue - Amanah Room

Disclaimer

Disclaimer: It is the hotel's responsibility to ensure that all photos are accurate. Traveloka will not be held responsible for any photo inaccuracies.